Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със запалването на двигателя.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
    Абсолютно си прав.........
    Но щом проблема не е голям и може да се помогне по някакъв начин..............
    Та нали за тва е форума.........
    Взаимопомощ...........
    Колега аз не разбирам много но проверявал си в сервиза как ти работи ТПС-са точно при палене да не би да дава грешни стойности за положението на дросела което да бърка двигателя или да не може да отвори достатъчно. Също пробвал ли си да запалиш с леко натиснат педал на газта. Може и една проверка на самото жило на газта да не би да е опънато.
    Аз съм се сблъсквал с подобен проблем но това е само няколко пъти за 4 години при мен пали по трудно и не държеше обороти. След 1 км и няколко запалвания изагасвания на двигателя се опрявя и така пак след 1 година по някое време се появява от нищо.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #47
      Пробвал съм какви ли не варианти на палене, с леко натиснат педал не пали по-добре. ТПС е Бош все още е в гаранция, смятам все пак да пробвам с друга горивна рейка как ще е. Все още очаквам колегата и мой градски от по-горният пост да изпрати някакви координати на сервиза от който е доволен. Днес ще направя клип и ще го кача за да чуят желаещите.
      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
        Пробвал съм какви ли не варианти на палене, с леко натиснат педал не пали по-добре. ТПС е Бош все още е в гаранция, смятам все пак да пробвам с друга горивна рейка как ще е. Все още очаквам колегата и мой градски от по-горният пост да изпрати някакви координати на сервиза от който е доволен. Днес ще направя клип и ще го кача за да чуят желаещите.
        Имаш лично, колега!
        sigpicAlfa Romeo 156 1.8TS ГИ '98

        Comment


        • #49
          Вчера в късният следобед с колега от форума направихме диагностика на колата, грешки нямаше, пробвахме и с друг дебитомер, но полза нямаше. Днес пробвах с друга рейка в началото палеше добре, но след известно време стана същата работа. Докато я закарам на читав сервиз все пак и намерих цаката- с доста натиснат педал на газта двигателя пали и от половин оборот. Утре ще видя дали и на студен двигател номера минава.
          SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

          Comment


          • #50
            Колега това не означава ли, че дросела нещо не ти е калибриран как трябва, щом с натиснат бая педал пали нормално ?
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #51
              Ми не знам, моторчето е ново Бош дросела е чист......до сега си работеше добре....
              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

              Comment


              • #52
                Проблема ти няма не е в ТПС-а а в управлението му Дросела като дросел здрав но или екуто му губи първоначалното положение или се получава нещо друго. Сигурен ли си е моторчето за празния ход предвижва дросела да не би там да запира. Опитай с диагностига да видиш дали мести положението на дросела при запалване и какви са показанията при даване на контакт.
                Ти си правил адаптация нали и дросела е чист.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #53
                  Проблема е открит- донякъде. Когато карам само на бензин през деня, двигателя пали без проблем, ако карам на газ проблема се появява, същото е и ако обърна на газ непосредствено преди да изключа двигателя. Явно газовите инжекторите изпускат газ и това пречи на запалването. Всъщност проблема е вече познат и има тема в раздела Алфи на газ.
                  SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                  Comment


                  • #54
                    Това можеш да го разбереш лесно. Палиш да направи налягане изпарителя, гасиш, вадиш маркучите от дюзите и набиваш нос.

                    Бтв, остави един телефон в тоя форум. Онзи ден бях във Пловдив след трак дея. Сетих се за теб понеже чаках едни неща в Пловдив и имах малко време, но не можах да ти намеря телефона. Можеше да дойда да я погледна колата и поне да ти кажа какво е що е.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment

                    Working...
                    X